Grąžinimo taisyklės

Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 dienų (nuo užsakymo gavimos dienos), atsisakyti prekės ir ją grąžinti. Prekė turi būti nenaudota, nesugadinta ir jos išvaizda nepakitusi. Pakuotė turi būti nesugadinta, išskyrus tiek, kiek buvo būtina ją atidaryti, norint apžiūrėti prekę. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

Prieš grąžinant prekę būtina kreiptis telefonu ar el. paštu į AB Lytagra elektroninės prekybos klientų aptarnavimo skyrių.

Gavęs prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina pinigus už prekę, bei jos pristatymo išlaidas. Jei buvo pasirinktas kitas, nei Pardavėjo pasiūlytas, prekių grąžinimo būdas, dėl ko susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės.

Pirkėjas negali grąžinti prekių, kurios:
   - yra parduodamos pagal specialius išmatavimus, pjaustomos pagal vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą.

Brokuotų ar nepilnos komplektacijos prekių grąžinimas

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos prekės ar nepilnos komplektacijos užsakymo, gali tai padaryti AB Lytagra elektroninės prekybos padalinio, klientų aptarnavimo skyriaus el. paštu ar telefonu.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

 1. Užsakymo numerį
 2. Prekės broko ar trūkstamą užsakymo dalį
 3. Jei įmanomą, pažeistos prekės nuotrauką
 4. Nurodyti pageidaujamą sprendimo būdą:
      a. Brokuotą prekę pakeisti kokybiška preke
      b. Pristatyti trūkstamą užsakymo dalį
      c. Pritaikyti nuolaidą brokuotai prekei ar trūkstamai prekei
      d. Grąžinti pinigus, po užsakymo grąžinimo


DPD gražinimo instrukcija