Kaip apsipirkti lytagra.lt?

1. Apsipirkti galite prisiregistravę ir susikūrę savo paskyrą. Paskyroje galite susikurti tiek privatų, tiek juridinį pirkėją. Kiekvienam iš jų priskirti pristatymo adresą.
Taip pat galite apsipirkti ir kaip svečias. Tiesa tada neturėsite savo pirkimų istorijos ir kiekvieną apsipirkimą reikės pildyti savo informaciją iš naujo.

2. Prekės kuriomis prekiaujame yra pažymėtos „e-shop“ ženklu. Kiekviena prekių kategorija turi filtrą, kuriuo galime išsifiltruoti „e-shop“  prekes.

3. Susiradę norimą prekę įsidėkite ją į pirkinių krepšelį. Po to turėsite galimybę tęsti apsipirkimą ir ieškoti kitų prekių arba pradėti pirkimą. Kai nuspręsite pradėti pirkimą, prekių krepšelyje galėsite pasitikrinti įsidėtas prekes, pridėti ar išimti, padidinti ar pamažinti kiekį.

4. Pasitikrinę prekių krepšelį spauskite Pradėti pirkimą. Jei esate prisiregistravę jūsų informacija bus automatiškai užpildyta. Jei turite pridėję kelis pristatymo adresus, pasirinkite tinkamą. Jei esate neregistruotas ir perkate kaip svečias, reikės užpildyti asmeninę informaciją ir adresą.

    Kitame žingsnyje pasirinkite pristatymo būdą.
  a. Atsiėmimas parduotuvėje.
  b. Pristatymas į pasirinktą DPD kurjerio paštomatą.
  c. Pristatymas DPD kurjeriu nurodytu adresu.

   Paskutinis žingsnis, apmokėjimas.
  a. Mokėjimas bankiniu pavedimu.
  b. Mokėjimas kortele.
  c. Mokėjimas per e-bankininkystę.
  d. Apmokėjimas atsiimant, pristačius kurjeriui ar paštomate.

Prieš paspaudžiant pirkti nepamirškite uždėti varnelės, kad sutinkate su pirkimo-pardavimo taisyklėmis.

5. Sveikiname! Jūsų užsakymas priimtas ir netrukus sulauksite patvirtinimo el. paštu.

6. Kai jūsų siuntą paims kurjeris, jūs gausite siuntos sekimo nuorodą į savo el. paštą.

7. Jei jums reikia jūsų užsakymo PVM faktūros, ją galite atsispausdinti savo paskyroje. Taip pat ji bus atsiųsta į jūsų el. paštą, kai užsakymas bus įvykdytas..

8. Norint gražinti visą ar dalį užsakymo pirmiausia perskaitykite Prekių gražinimo puslapį. Jame rasite gražinimo taisykles ir DPD gražinimo instrukciją.
  Jei esate registruotas vartotojas, gražinimą galite daryti iš savo profilio užsakymų puslapio, pasirinkę užsakymą kurį norite gražinti.
 Neregistruotas vartotojas gali daryti gražinimą iš užsakymo patvirtinimo laiško, kurį gavo į savo el. paštą, užsakymo metu.