Kaip sužinoti ar prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?
Gavę užsakymą informuosime jus Jūsų nurodytu el. paštu. Apie užsakymo būseną Jus nuolat informuosime el. paštu, prireikus susisieksime telefonu.

Kaip susimokėti už prekes?
- Bankinėmis kortelėmis. Reikiama suma nurašoma iš Jūsų nurodytos kortelės sąskaitos
- Bankiniu pavedimui
- Elektronine bankininkyste
- Apmokėjimas kurjeriui, pristačius prekes
- Apmokėjimas DPD paštomate, atsiimant užsakymą

Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?
Taip. Sąskaita faktūra yra formuojama automatiškai ir siunčiama į užsakymo metu nurodytą el. pašto adresą bei patalpinama Jūsų paskyroje.

Kada gausiu savo užsakymą?
Apie užsakymo eigą būsite informuotas el. paštu. Taip pat, kurjeriui paėmus siuntą, gausite siuntos sekimo nuorodą, kurioje galėsite matyti numatomą pristatymo laiką.

Kodėl negaliu atsiimti užsakymo norimoje parduotuvėje?
Šiuo metu prekių atsiėmimas galimas tik Kauno mieste, Ateities pl. 50. Tačiau planuojame greitu laiku padaryti atsiėmimo punktus ir kituose Lietuvos miestų filialuose.

Kokia yra užsakymo pristatymo kaina?
Užsakymo pristatymo kaina bus paskaičiuota automatiškai susidėjus prekes į krepšelį. Kaina priklauso nuo užsakymo svorio ir nuo pasirinkto apmokėjimo bei pristatymo būdo.

Ar prekės bus atneštos man į namus?
Nedidelių matmenų bei lengvos siuntos (iki 30kg) yra atnešamos iki Jūsų namų durų. Sunkesnėms siuntoms kurjeris užnešimo paslaugos neteikia.

Kaip elgtis, jei gauta siunta pažeista?
Jei pristatymo metu pastebėjote, kad siunta yra pažeista, kartu su kurjeriu užpildykite pakuotės pažeidimo aktą ir patikrinkite pakuotės turinį. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkinga.