PETRONAS Syntium 5000 RN 5W-30 yra visiškai sintetinis tepalas, sukurtas su CoolTech™
technologija, kuri efektyviai kontroliuoja karštį, apsaugo nuo oksidacijos ir neleidžia pablogėti
alyvos kokybei bei kauptis nuosėdoms, kad apsaugotų dalis ir išlaikytų variklio efektyvumą visą
išleidimo intervalą.
PETRONAS Syntium 5000 RN 5W-30 sukurtas pasitelkiant aplinkai draugišką tepalo
technologiją, kuri tinkama norint išlaikyti didelį išmetamųjų dujų papildomo apdorojimo
efektyvumą ir degalų ekonomiškumą.
PETRONAS Syntium 5000 RN 5W-30 specialiai sukurtas keleiviniams automobiliams,
naudojantiems tiesioginio įpurškimo benzininius ir dyzelinius variklius su turbokompresoriumi,
pavyzdžiui, „Renault“ (žiūrėkite savininko vadovą). Jis taip pat tinka biodegalais varomiems
padidinto pravažumo automobiliams, lengvasvoriams furgonams ir toms transporto
priemonėms, kuriose sumontuota išmetamųjų dujų papildomo apdorojimo sistema bei
emisijos kontrolės prietaisai, pavyzdžiui, dyzelino kietųjų dalelių filtrai ir kataliziniai konverteriai,
degalų įpurškimo sistemos, keli vožtuvai arba turbokompresoriai, veikiantys sudėtingomis
sąlygomis.
Remdamiesi savo patirtimi motosporto srityje, tiekiant energiją efektyviausiam hibridiniam
varikliui, sukūrėme PETRONAS Syntium – visą asortimentą tepalų, padedančių vairuotojams iš
kiekvieno lašo išspausti kuo daugiau energijos.
Privalumai
PETRONAS Syntium 5000 RN 5W-30 yra sukurtas su CoolTech™ technologija, kad
kontroliuotų kenkiantį karštį, užtikrintų geresnes eksploatacines savybes ir apsaugą:
• Išskirtinė apsauga nuo alyvos sutirštėjimo dėl tepalo oksidacijos, pagreitinamos naudojant
biodyzeliną. Ją suteikia išskirtinės alyvos grandinės, padedančios išlaikyti stabilias
eksploatacines savybes ir kuo labiau padidinti jūsų variklio efektyvumą viso išleidimo
intervalo metu.
• Išskirtinis atsparumas variklio nuosėdų kaupimuisi dėl alyvos dėvėjimosi. Efektyviai
kontroliuoja nuosėdų susidarymą variklyje, užtikrindamas, kad kiekviena variklio dalis veiktų
maksimaliu efektyvumu, pavisdamas į kuo didesnę energiją ir sumažindamas emisijas.
• Išskirtinės sutepimo savybės, kad apsaugotų nuo vožtuvo ar cilindro sienelės nenormalaus
susidėvėjimo, suteikdamas gyvybiškai svarbią apsaugą nuo variklio pažeidimų, dėl kurių
pablogėja variklio eksploatacinės savybės ir padidėja emisijos.
• Išskirtinė kenkiančio karščio kontrolė, kad būtų išvengta nuosėdų turbokompresoriuije
ir stūmoklyje, o tai pratęsia variklio dalių naudojimo trukmę, kuo labiau padidina variklio
efektyvumą ir ilgesnį laiką užtikrina maksimalias eksploatacines savybes.
• Išskirtinis stūmoklio švarumas efektyviai kontroliuojant stūmoklio temperatūros padidėjimą
dėl degimo, todėl šitaip užtikrinamas ilgesnis variklio naudojimas ir kuo labiau padidinama
galia bei degalų efektyvumas.